måndag 22 februari 2010

Rebus:


...eller nåt. Svaret är iaf: gående smörgåsbord. Kanske lite dåligt...
Bordet passade iaf precis i en blå Ikeakassa på axeln till stugan idag och leverpastejmackan fick åka med.




Den här helgen hade jag ju tänkt mig att städa och slutpiffa men det blev ju inte så eftersom det blev snöstorm. På söndan blev det iaf ett besök men jag fick gräva som en mullvad för att komma fram. Skyffel har jag ingen så det fick bli händerna. Slutpiff blir det en annan dag.
Jag citerar en av mina favoritbloggare:

Tids nog blir det blått, den neonblåa våren som kräver sådan uppmärksamhet med sin oroväckande aktivitet och sin gränslösa himmel.

1 kommentar:

  1. ...gissade på att Du hade kassen på axeln under snöröjet och att Du kunde ta en macka vid bordet när du blev hungrig,hi hii... Så fin header Du fixat! kempe på! *piah*

    SvaraRadera