lördag 9 januari 2010

Bistert!





Idag var det i kallaste laget att vara i stugan men jag ville ändå gå dit och kolla så allt fungerar som det ska och att det inte fryser. Jag har ju en del färgburkar som jag är lite orolig för men det är nog ingen fara. Innan jag gick hem igen ställde jag elementet i sovrummet där färgen står, det är ju en mer begränsad yta som är lättare att värma upp. Jag såg på nyheterna igår att elpriserna rakat i höjden så det blir väl en gedigen räkning sen.

Jag konstaterade att det var lite kallt om fingrar och tår så egentligen tänkte jag inte fixa något idag, bara sätta upp en lucka för att se hur det ska bli. Men, vips var alla luckor, lådor och handtag på plats. En kopp svartvinbärste och en dubbel leverpastejmacka blev belöningen så jag fick inviga min röda pall och sitta och äta vid barköket. Sen blev det en snabb promenad hem igen i den knarrande snön. Det är vackert ute nu men det får gärna bli lite mildare igen, tycker både jag och stugan.









2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Handtagen är SÅÅÅ Lotta, lite tuffa och samtidigt strama snyggt och fräscht rakt igenom.

    Kakan

    SvaraRadera
  2. Tack! Det lustiga är att de handtagen klassas som en traditionell stil men jag tycker de är mer moderna.

    SvaraRadera